Kvalitetssikring

Professionel og vellykket levering af tjenester

Hos Proact er vi stolte af vores medarbejdere, som har mange års erfaring inden for levering og support af tekniske løsninger.  Men vi ved også, at det ikke altid er tilstrækkeligt, idet der også er brug for kontrol og standarder.


Proact leverer den højeste kvalitet takket være vores krav til best practice og certificering, der bygger på de allerede etablerede branchestandarder – ISO9001,  PRINCE2, ITIL m.v. - og som sikrer en vellykket levering af projekter og tjenester.

  • ISO 9001

    Proact har implementeret et kvalitetsstyringssystem, der er certificeret i forhold til ISO 9001. Denne certificering bygger på den tillid, som kunderne viser os ved at købe Proacts produkter og services - der altid opfylder deres behov og lever op til deres forventninger.

  • PRINCE2

    På baggrund af PRINCE2-standarder, og projektsikringsløsningen i særdeleshed, er det Proacts mål at levere projekter af høj kvalitet – rettidigt, inden for budgettet og med minimal risiko.

  • ITIL

    Proact anvender bedste praksis inden for ITIL Service Management Framework for at levere den højeste standard i forhold til kvalitetssikring af vores managed services.

Relaterede tjenester

REFERENCER

Optimiratkaisut Oslo Børs BN Bank