Service Management

Lad Proact stå for jeres it-infrastruktur 24/7

Det er blevet endnu sværere at levere en it-løsning, når der skæres i budgetterne, og virksomheden bliver mere krævende.  Sådanne udfordringer kræver kreative løsninger fra Proact. Vores Service Management-løsning giver dine it-medarbejdere mulighed for at blive mere effektive ved at give dig tid til at fokusere på strategi og opgaver.  

Proacts Service Management-løsning er en ITIL-baseret, fjernstyringstjeneste, der giver os mulighed for at blive virtuelt medlem af dit team for konstant levering af driftstjenester 24x7, hvilket er langt billigere end at ansætte flere medarbejdere.  

Proact har opbygget et renommé i hele Europa som den førende udbyder af fjernstyringsløsninger og levering af god service - og vi skuffer ikke vores kunder. 

Kontakt os for en uforpligtende snak om, den bedste Service Management-løsning for dig og din it-drift.

Vi tilbyder en bred vifte af løsninger fra support i åbningstiden til 24x7 support, der passer til alle behov og ethvert budget. Selve løsningen er utrolig fleksibel med mulighed for avanceret overvågning til fuld fjernstyring af dine forretningskritiske it-tjenester.

Fordele

  • TIDSBESPARENDE

    Frigiv dine værdifulde it-ressourcer for at fokusere på forretningsudvikling

  • BESPARELSER

    Reducer omkostningen til it-drift

  • BEDRE DÆKNING

    Opgrader din it-support til 24x7 uden merudgift eller besvær med et 24x7 team

  • ENTERPRISE RAPPORTERING

    Adgang til Proacts kundeportal for overvågning, advarsler og rapportering i Enterprise-klassen

  • FORBEDRING AF SERVICENIVEAUER

    Overstiger dine SLA'er takket være vores erfarne Service Management team

REFERENCER

Fokker Aerostructures Grieg Star Shipping Oslo Børs