Hem
Main image

Verdensklasse support af dine it-løsninger

Proact Premium Support er designet til at tilbyde support i enterprise-klassen, og hjælper dig med at nå de serviceniveauer, som dine brugere kræver.

I hele Europa tilbyder Proact support til mere end 3.500 kunder. Proact tilbyder én kontaktperson og support på tværs af flere leverandører, og giver kunderne adgang til vores erfarne, kompetente og certificerede teknikere.

Med supporten samlet ét sted bliver man fri for at “pege fingre” ad forskellige leverandører, hvilket giver kunderne mulighed for at nå deres ønskede serviceniveauer gennem hurtigere diagnose og problemløsning, samtidig med at risikoen reduceres. Proacts serviceniveauer kan skræddersys efter dine behov, leveres 24/7 og på lokale sprog i 13 lande i Europa.

Prisbelønnet service
Proact har designet en supportservice, der tilbyder dig en ekstremt omkostningseffektiv service af høj kvalitet, som lægger vægt på ejerskab og optimal fejludbedring. Ifølge en uvildig undersøgelse foretaget i 2011 blev Proact udpeget til førende NetApp support partner i Europa. 

Understøttelse af lokale sprog
Proact mener, at det er kritisk for succes, at have lokale support teams, som opererer i dit område, som kan tale dit sprog, og som forstår dit miljø for at kunne levere pålidelige it-services.

Fleksibel dækning
Det er vigtigt for Proacts kunder, at supporttjenester er fleksible. Proact tilbyder support 24/7 eller indenfor normal arbejdstid, med en svartid fra 1-2 timer til næste hverdag.

Multi leverandører
Proact tilbyder support på produkter og løsninger fra alle vores leverandører. Du oplever kun en  kontaktperson på tværs af leverandørerne. 

Ejerskab
Proacts support er designet til at gøre hverdagen lettere for dig - og vores support teams er uddannet til at løse problemet fra starten, uanset hvad årsagen til det er, eller hvad der ligger bag. Proact fungerer som kontaktperson og samler trådene fra alle leverandører, for at identificere fejlen og finde en effektiv løsning.

Kritiske installationer
Hvis det utænkelige sker - så ved vi, hvad vi skal gøre. På baggrund af Proacts erfaring inden for levering af supporttjenester siden 1994 forstår vi bedre end de fleste, at kritisk support skal håndteres på en anden måde end et almindeligt supportopkald. Når et system er nede, og der sker produktionsstop, følger Proact en række dokumenterede, veldefinerede trin, der er beregnet til at minimere nedetiden og sikre, at dine kritiske services hurtigt kan komme op at køre igen. Proact udpeger en intern hændelsesansvarlig med fuld adgang til alle ressourcer, herunder et kriseberedskab med kun ét mål - at få produktionssystemerne op at køre igen så hurtigt som muligt.

Proact Support

Proact Support tager imod henvendelser vedrørende tekniske spørgsmål.

Tlf.: +445 7020 1132
E-mail support@proact.dk

 

 

Problemer, der anses for at have høj prioritet, skal altid rapporteres pr. telefon:
+45 7010 1132.

Når du rapporterer en fejl, skal du forsøge at medtage så mange relevante oplysninger som muligt. Systemlogs,
konsolmeddelelser, OS-niveau og versionsnummer er alt sammen med til, at vi hurtigere kan løse problemerne.

Du bedes også oplyse serienummeret på produktet, hvis din henvendelse vedrører hardware, f.eks. robotter, båndstationer, switche, arkiveringsenheder, diskmoduler m.v.

Har du brug for support, så send en e-mail til: support@proact.dk.

Proact Remote Support

Proact tilbyder remote support til vores kunder, effektivt og hurtigt, hvor en Proact konsulent efter aftale enkelt
og sikkert fjernstyrer din desktop, alene på baggrund af din tilladelse via en unik éngangskode. Remote support
udføres efter aftale med Proact support +45 7010 1132. Det eneste du efterfølgende skal gøre er at starte
nedenstående program.

ProactRemoteSupport.exe
  

Du kan downloade vores sikkerhedsbeskrivelse og generelle betingelser her.