Hem

Levering af smarte løsninger siden 1994

Proact er Europas førende uafhængige datacenter og cloud services provider. Ved at levere fleksible, tilgængelige og sikre it-løsninger og -services hjælper vi virksomheder og myndigheder med at reducere risiko og omkostninger, og – samtidigt – med at øge deres fleksibilitet, produktivitet og effektivitet. Vi har gennemført over 5.000 succesfulde projekter over hele verden og administrerer i øjeblikket over 100 petabytes data i cloud for vores mere end 3.500 kunder.

Vi beskæftiger over 800 personer i 15 lande i Europa og Nordamerika. Proact er grundlagt i 1994, og i 1999 blev vores moderselskab Proact IT Group AB (publ) noteret på Nasdaq Stockholm (under symbolet PACT).

Proact leverer transformationsændringer, og vores mål er give dig mulighed for at foretage en revolution i den måde, du driver dine it-services på. Uanset om du har behov for agile og innovative løsninger for at være på forkant med dine kunders behov, eller du gerne vil udnytte nye muligheder og skille dig ud fra dine konkurrenter, så kan Proact hjælpe dig.

Mere om Proact

Ledige stillinger

ledige stillinger


Arrangementer

Hos Proact vil vi gerne dele vores viden gennem forskellige workshops og seminarer. Der sker altid noget spændende, enten i vores eget regi eller sammen med nogle af vores teknologipartnere. Se med jævne mellemrum vores tidsplan.


Nyheder

Læs de seneste pressemeddelelser fra Proact


Medarbejdere

Proact er ikke nogen almindelig virksomhed, og vores medarbejdere er ikke helt almindelige medarbejdere - det er det fundament, som hele vores proaktive kultur og vores ekspertise bygger på og er afhængig af.


Hvorfor vælge Proact

  • Komplet support i hele Danmark og Europa
  • Multi-leverandør support
  • Ifølge en ny uafhængig undersøgelse har 95 pct. af Proacts kunder anbefalet Proacts support til deres netværk
  • Højere serviceniveauer til en billigere pris
  • Mulighed for 24/7 overvågning af dine vigtige processer
  • Proact fungerer som "single-point of contact"
  • Proacts servicedesk kan overvåge dine vigtige processer 24/7, hvilket reducerer risikoen for uforudsete nedbrud
  • Proacts servicedesk arbeder ITIL best practices
  • ISO9001 og ISO27001 certificeret - hvilket betyder, at kvalitet og sikkerhed er garanteret